如果生活没有音乐与诗,就像蛋挞没有夹心一样单调无味。

热爱一切文艺的事物就像热爱美食一样。认真生活,行走天涯拾掇一路喜忧,微笑向阳。

Say Something - A Great Big World【歌词翻译】闲来无事作~


Say something I'm giving up on you

开口挽留我吧 我就要失去爱你的勇气

I'll be the one if you want me to

我仍想与你相伴 只要你愿意

Anywhere I would've followed you

我曾希望海角天涯同你相随相依

Say something I'm giving up on you

开口挽留我吧 我就要失去爱你的勇气

And I am feeling so small

此刻我渺小而无助

It was over my head

悲伤占据脑海

I know nothing at all

使我全然糊涂

And I will stumble and fall

我踉踉跄跄 倒在半途

I'm still learning to love

但我仍在探索如何去爱

Just starting to crawl

刚刚蹒跚学步

Say something I'm giving up on you

开口挽留我吧 我就要失去爱你的勇气

I'm sorry that I couldn't get to you

很抱歉我没能走进你心里

Anywhere I would've followed you

我曾希望海角天涯同你相随相依

Say something I'm giving up on you

开口挽留我吧 我就要失去爱你的勇气

And I will swallow my pride

我只得藏起自尊

You're the one that I love

你是我心爱的人呵

And I'm saying goodbye

却将与我离分

Say something I'm giving up on you

开口挽留我吧 我就要失去爱你的勇气

And I'm sorry that I couldn't get to you

很抱歉我没能走进你心里

And anywhere I would have followed you

我曾希望海角天涯同你相随相依

Oh-oh-oh-oh say something I'm giving up on you

开口挽留我吧 我就要失去爱你的勇气

Say something I'm giving up on you

开口挽留我吧 我就要失去爱你的勇气

Say something

开口挽留我吧

评论
热度 ( 1 )

© 喵小夕 | Powered by LOFTER